2011-09-02

Sommaren 2011


Nu är det redan September och hösten är här! Det har varit en fantastisk sommar full med äventyr, hantverk och bröllop.

Nu under hösten så gör jag mitt examensarbete på Högskolan på Gotland inom Industriell Design. När jag är klar med det så kommer jag förhoppningsvis att kunna lägga mer tid på Audhumbla vilket innebär att det förhoppningsvis kommer bli verklighet av en hel del gamla tankar och planer. Det handlar bland annat om att börja göra en del medeltidssaker, en egen serie med bluntade vapenknivar och att resa på fler marknader.

Det innebär också att jag förutom beställningsjobben kommer kunna ha ett litet lager med knivar, väskor och bälten att ta med mig ut på marknader och för direkt försäljning utan väntetid. Jag tror att det kommer vara en positiv förändring!

Här kommer lite blandade bilder från sommaren! Jag hoppas att ni också har haft en skön och utvilande sommar!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment